Tráva a pervitin
Smelo
Dobry den, v pátek a v sobotu jsem si vzala pervitin a zahulila si trávu příští týden mám testy v DU a nesmí mi vyjít pozitivně. Takže se chci zeptat jesli mate nějakou radu jak bych se toho mohla zbavit co nejrychleji mám na to jen týden. Slyšela jsem ze ostropestrec čaj pomáhá na rychlejší vyčištění je to pravda? Dekujuuu za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Smelo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Rada, ani způsob, jak významně urychlit "odbourávání" dog z organizmu, neexistuje. Ostropestřec pomáhá regeneraci jater, neurychluje proces jak tělo zbavit drog.
Odpusťte, nevím, co je DU, nerozumím tedy tomu, proč by Vás kdo měl testovat. Nepíšete, jestli jste plnoletá, protože ke každému testování na drogy, s výjimkou rozhodnutí soudu, nusí dát testovaný souhlas, v případě nezletilosti pak jeho zákonný zástupce. Můžete k tomu napsat více?
Přikládám přehled detekovatelnosti THC a pervitinu.
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Pervitin
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu, je obdobná, jako u testů ze vzorku krve.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.