Pomoc
12345
Dobry den chtel sem se zeptat vcera me zastavili policajti a delali mi testy z potu byl jsem pozitivni na metanfetamin drogu jsem mel v 11 vecer a policajti me staveli v 11 rano nikdy neridim kdyz si vezmu drogy jak je mozni ze sem mel test z potu pozitivni

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Že Vám ráno vyšel pozitivní test na drogy, když jste užil předchozí pozdní večer, je úplně normální. Teď půjde o to, jestli jste následně podstoupil laboratorní test z krve, podle kterého odborníci posoudí a vyhodnotí, nakolik byla v době záchytu ovlivněná Vaše schopnost bezpečně řídit. Pokud jste test odmítl, nebo ho nepostoupil z jiného důvodu, počítejte s tím, že bude Vaš jednání vyhodnoceno, jako protiprávní a z toho bude vycházet i Váš postih.
Přikládám přehled detekovatelnosti.
Přítomnost pervitinu se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne.
Detekce z krve 1 - 3 dny
Detekce ze slin a potu, je obdobná, jako u testů ze vzorku krve.
Stačí takto?
Buďte tedy opatrný nejen na sebe, ale i na další účastníky silničního provozu, které jste dosud, byť bez vašeho vědomí, bezesporu ohrožoval.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.