Kokain
Petr
Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem co dál. Od roku 2017 užívám kokain. Zpočátku to bylo jen víkendově na party a postupem času se to stalo denním rituálem. V současnosti užívám třeba tři dny v kuse, kdy užiji až 4.g denně. Pokaždé se vypnu třeba třemi neuroly abych už přestal. 10x za noc se probudím a stále mám uzkostne stavy. Poté je cca týden klid a jakmile se kokain z těla vyloučí opět mě to donutí užít. Dostal jsem se tím do dluhů a zdravotně se necítím dobře. Stále mě bolí nos, v krku a mám neustále kašel se špatným dýcháním. Zkoušel jsem odjet pryč z tohoto prostředí. Byl jsem měsíc v zahraničí ale jakmile jsem se vrátil opět se opakoval stejný scénář. Několikrát jsem navštívil Vaše kontaktní centrum, kde jsem docházel na pohovory. Vše k ničemu. Nevím už co dál. Na léčení jít kvůli dluhům nemohu, protože bych o vše přišel ale vím, že takto už to dlouho nevydržím. Myslím si, že mě to i změnilo. Uz mě napadají i myšlenky na sebevraždu. Nevim co dal....????
Jestli tohle čte někdo, kdo s kokainem teprve začíná, tak radím rychle od toho pryč. Zničí Vás to a vezme Vám to postupně vše,na čem Vám záleží.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Petře.
Naše Kontaktní centrum je určeno především aktivním uživatelům, kde se snažíme o snižování rizik (harm reduction).
Poradenské služby, které jsou také k dispozici - nejsou ,,léčebný proces" v pravém slova smyslu...
Co pro Vás můžeme udělat? Co pro sebe chcete udělat Vy a co je ve Vašich možnostech?
Dnes jsou i jiné formy péče něž pobyt v léčebně, existují i ambulantní formy pomoci, stál byste o to?
Určitě dejte vědět, něco vymyslíme (můžete se opět více rozepsat ve skryté poznámce, ta není součástí veřejné části webu, zobrazí se pouze nám).
Mějte se zatím fajn, Markéta