dcera
mitahari
Dobrý den
Mám 19 letou dceru.Je studentka v posledním maturitním ročníku. Potkala typka 43 let který dealerů je píchá si perník.Dceru psychicky zpracovává proti nám. Z dcery se stala vzdorovita osoba která k němu neustále utíká. Imponuje ji i tím že má být i auto. Víme že takto poškodil víc mladounkych opakovaně dne s dcerou na toto téma má hovořily ale ona nechce nic slyšet jen opakuje jak je skvělý. Dotyčný má už dospělé děti kteří se od něj odvrátily.Nyni má dcera velké kožní problémy s kterými je hospitalizována. Myslíme si že to má souhru s tímto dotyčným.
Prosím o radu jak dceři vysvětlit aby otevřela oči. Aby se neřitila do záhuby? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
bohužel, univerzální odpovědí či radou, jak účinně ihned někoho přesvědčit, nemáme...
Vždy je třeba mít více ucelených informací o celkové situaci, mít možnost se doptat atd. Není Vám v dosahu Praha, že byste se objednali k nám do Poradny pro rodiče a v osobním kontaktu, vše a více podrobněji zkonzultovali? Nabízíme nezávazné a bezplatné služby, jen je třeba se předem objednat.
Zde případně kontakt:
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
V případě, že žijete někde jinde, můžeme Vás vhodně nasměrovat jinam, postačí uvést města, která máte v dosahu.
Zde užitečné informace: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Kdyby Vás napadlo se na cokoliv doptat, chtěla jste se objednat do Poradny nebo potřebovala kontakt jinam, kdykoliv napište.
S pozdravem, Markéta Kordová