Pervitn
nik
Dobry den mam otazku ohledne pervitinu pritely vcera byl detekovan v moci metanfetamin a chtela bych se zeptat zda je mozne ze to u nej v moci nasly kvuli tomu ze se to redilo s jeho lzicky a on sni pak jedl vim ze drogy nebere zadne a proto nechapu jak se to mohlo stat jedine co mu dr.napsal byl neurol 1mg nemuze to byt steho ?

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den nik,
díky za dotaz.
Nepíšete, jaký typ testu vyšel u vašeho přítele pozitivně. Screeningové testy z moči, tedy ty nejpoužívanější, jsou pouze orientační. Pokud s výsledkem nesouhlasíte, máte právo trvat na testování biologického vzorku (moči, krve) v laboratoři například chromatografickou cestou, kdy je výsledek nezpochybnitelný.
Tedy záleží na druhu testu - ne všechny testy jsou 100procentní, některé jsou orientační.
Pokud přítel drogu užil nevědomky a ta se do jeho organizmu dostala, bezesporu přítomnost drogy v těle test prokáže. Chybí mi v té souvislosti nějalké vysvětlení toho, proč, kým a za jakých okolností byl přítel testován. Testy jsou nákladné, testování tedy předchází nejméně nějaké podezření na užití drogy.
Vůbec již mi není jasné, že se drogy "ředily z jeho lžičky", se kterou on následně jedl. To nezní moc věrohodně. Nějak si to nedokážu představit... všichni kolem užívají drogy, používají k tomu jednu lžičku, se kterou někdo jí...?
Pozitivní test na metamfetamin nemůže být po užití Neurolu.
Stačí takto?
JAkub Chudomel