Marihuana detox
filip98
Dobrý den,
děkuji Vám za rychlou odpověď.
Ptala jste se mne na pár dotazů, tak se Vám pokusím odpovědět. Marihuanu jsem začal kouřit, protože mě k ní přivedl kamarád a dovolím si tvrdit, že marihuanu kouřím za účelem zábavy, nepotřeboval jsem ji na léčení nějakých psychických stavů.
Takové období depresí a úzkostí jsem měl už dřív, když jsem marihuanu nekouřil, mezi nějakým 16-17 rokem, a do 18 let jsem se žádných drog vč. alkoholu a cigaret ani nedotkl. Problém je v tom, že trpím celiakií a ta mi způsobuje tyto nehezké psychické stavy. V létě jsem na bezlepkovou dietu dost kašlal, tak mám podezření, že tyto deprese mi způsobilo právě toto nedodržování diety. Tenkrát mi opravdu stačilo dodržovat striktní bezlepkovou dietu a deprese a úzkosti byly pryč.
Aktuálně mám tyto deprese nějaké dva měsíce, ale věřím, že to časem vymizí - jak se říká, nic není napořád. Psychickou oporu mám v rodině a ve své přítelkyni, která nepije, nekouří ani nebere žádné drogy. Akorát si přijdu v poslední době trochu "mimo" a do toho ty deprese, ale to i když jsem marihuanu kouřil, takže si myslím, že nějaké flashbacky neprožívám. S obvodní doktorkou už jsem něco projednával, jsem objednaný na neurologii, skrz krční páteř, protože dost sedím v autě a občas mě brní končetiny. Tak uvidíme, jak to nakonec všechno dopadne.
Ještě jednou děkuji za Váš čas a milou a obsáhlou odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Filipe,
tak to zní docela dobře. Zdá se, že návrat k dietě by ve vašem případě mohl mít velmi positivní vliv na případné deprese a smutky. A samosebou také chvíli trvá, než si člověk zvykne na všechny ty změny, o kterých jste mluvil. Takže držím palce, nevzdávejte to. A jen pro jistotu - kdyby se to nelepšilo, vyhledejte odbornou pomoc.
A pak to brnění rukou. Kdybyste sám nenapsal, že jste mluvil s doktorem a jste objednaný na neurologii, přesně tam bych vás poslala. Určitě stojí za to, abyste tam "přiznal barvu", a řekl, že krom sezení za volantem a celiakie, jste do nedávna denně kouřit marihuanu.
Přeji, ať se vše srovná.
Gabriela Minařík.