Drog. test na vlasy
anonym
Dobry den. Čeká mne test na přitomnost drog ve vlasech. Vím že test dokaze odhalit brani drog az 3 mesice dozadu. Chci se zeptat jestli se to dá zjistit podkud mi již vlasy davno odrostou. Dejme tomu že test budu mit za 2 mesice a do te doby mi vlasy napriklad 2x odrostou.(nosim kratké vlasy 3-4cm)
Dříve jsem hulil temer kazdy den. Od te doby co vim ze me ceka test(2 dny zpet) uz nehulim vubec a ani nebudu.
Děkuji za objasnení :)

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
to závisí na konkrétním analytu, který bude hledán a samozřejmě na délce poskytnutých vlasů. Jak správně logicky vyvozujete, čím kratší vlasy, tím méně daleko do minulosti se testy mohou podívat. Problémem je, o jaký analyt se jedná. Např. THC, pokud je jedinec chronický dlouhodobý uživatel, přetrvává v těle po dlouhou dobu, přičemž se uvolňuje z tukových dep, které pak krevní oběh postupně zásobují THC. Jak dlouho po ukončení konzumace se ještě uvolňuje THC do oběhu z tukových tkání není možné jednoduše říci.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec