Nevím jak se rozhodnout 2
Axxxxx
To zní velmi děsivě… Je v budoucnu nějaká možnost legalizovat pervitin? Osobně si myslím, že drogy všeobecně jsou dost nebezpečná věc a už proto by měli být legální neboť nechat tak nebezpečnou věc v rukách zločinu je hřích jako Brno.
Tak jako většina lidí neumím snášet strasti života a nechci propadnout alkoholu což jak čtu by asi s velkou pravděpodobností nastalo při problémech které popisujete.
Existuje nějaká placená možnost léčby? Myslím jako normální, kterou je člověk schopen snést. Životních problémů máme každý až nad hlavu a přidělávat si další to je káva jen pro silné povahy a tou ja nejsem… děkuji Axxxxxx

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
legalizace pervitinu v České republice v tuto chvíli není na pořadu dne. S ohledem na to, že jste se ptal v předchozím dotaze na léčbu, nerozumím moc souvislostem s tímto dotazem. Co přesně vás vlastně vyděsilo?
Možná by bylo dobré zkusit zajít do kontaktního centra, kde byste mohl probrat vše, co vás v souvislosti s léčbou zajímá, všechny své otázky, obavy, nejasnosti. A také byste mohl mluvit podrobněji o své situaci a zvážit, jaká forma kontaktu, léčby, by vám vyhovovala nejlépe.
Krom pobytových léčeb, existují i léčby ambulantní. V Praze existuje i ambulantní intenzivní několikaměsíční program, ale existují i jiné formy, kdy docházíte na osobní a skupinové schůzky jednou nebo dvakrát za týden. Záleží na vašich možnostech, zázemí, vážnosti problému a podobně. Psal jste, že máte něco konkrétního vyhlédnuté, ale nenapsal jste dosud, jaké zařízení jste měl na mysli.
Kdyby bylo potřeba, napište znovu.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.