Potřebuju pomoc
Děda
Dobrý večer mám dotaz ohledně závislosti na pervitinu potřeboval bych se toho zbavit a to rychle ze zdravotního důvodu který mi to způsobilo a přitom normálně chodit do práce a žít normální život aby nikdo nepoznal že jsem na nějakém léčení jelikož to 10 let před rodinou tajim a celkově to málo kdo ví z mích známých a s takovouto věcí nevím na koho se obrátit o pomoc aby se to nedostalo na povrch víte jsem docela normální člověk který ačkoliv chodí do práce má záliby a všechno tak se nechal ovlivnit touto drogou za případný kontakt či nějakou radu vám budu moc vděčný jelikož sám asi nic nevymýslím a dopadne to tak že se pomalu odrovnam a to nechci i když vím že to tak dopadne pokud nenajdu diskrétní pomoc

Odpověděl: Amrit Sen
Dědo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Je moc fajn, že chcete svoji závislost řešit, v tom Vás určitě rádi podpoříme.
Možná tušíte a je třeba si to zvědomit a smířit se s tím, že způsob, jak se rychle zbavit závislosti, neexistuje. Vždy jde o dlouhodobější proces, podpořený poctivým, upřímným a vytrvalým úsilím.
Doporučuji Vám tedy kontaktovat některou službu, která poskytuje bezplatnou a diskrétní podporu a pomoc uživatelům návykových látek, včetně poradenství a léčby, ať už jde o formu ambulantní, stacionární, nebo pobytovou.
Znamená to zavolat do nejbližší adiktologické ambulance, AT poradny, Kontaktního centra, nebo obdobné služby a domluvit si termín konzultace.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací Vám zkušený a vstřícný odborník doporučí konkrétní kroky, které můžete pro své uzdravení podniknout, seznámí Vás s možnostmi terapie a léčby, dozvíte se, jak na to. Můžete si sjednat průběžnější sezení, abyste byl pevnější v kramflecích, věděl, jak reagovat v náročnějších situacích, které přinese nejbližší čas a měl mohl se, podle svých potřeb a možností, správně rozhodnout.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu služby, vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete se obrátit například na:
Adiktologická ambulance AA SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Mobil: +420 724 521 913
E-mail: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Provozní hodiny:
Pondělí 12 - 20
Úterý 9 - 13
Středa 9 - 17
Denní stacionář DST SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
Telefon: +420 220 803 130, +420 220 800 041
Mobil: +420 605 212 17
E-mail: stacionar@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Provozní doba:
Pondělí 8 - 16 16:30 - 20
Úterý 8 - 16
Středa 8 - 16 18:30 - 20
Čtvrtek 8 - 16 17:30 - 19
Pátek 8 - 15
Kontaktní centrum KC SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Mobil: 605 240 501
Poradenská linka: +420 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
E-mail: kacko@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Provozní doba:
Pondělí 13 - 20
Úterý 9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20
Víkendy a svátky 13 - 20
Zároveň Vám doporučuji zajít na mítink, ještě lépe navštěvovat setkání NA - Anonymních narkomanů, svépomocného společenství uzdravujících se a uzdravených závislých, kterým se díky sdílení zkušeností, vzájemné podpoře a 12ti krokovému programu daří abstinovat a žít šťastnější život:
NA - Anonymní Narkomani CZ
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/narkomani/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/a12-kroku/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/kontakt/
NA - Narcotics Anonymous Word Services:
https://www.na.org/
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/streetwork,-k-centra.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/detoxifikace.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/lecebne-programy.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/dolecovani.html
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak si stojíte, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji Vám vše dobré, držím palce,
Amrit Sen.