jsem zavisly na thc
david
dobry den jsem dlouholety kurak a zaposledny 3 roky sylny exzistuje spusob jak tuto zavislost lecit uz mi to zacalo delat problemi financni i zravotni ai pracovni dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Davide,
jistě, že existuje. Jde spíš o to, co konkrétně byste potřeboval vy?
Naše organizace má stránky www.koncimshulenim.cz, kde pracuji jako garant, který programem provází. Program je na 7 týdnů, spíše pro motivovanější klienty, kteří potřebují mít pocit závazku, rádi si vedou denní záznamy o chutích na hulení a potřebují někoho nestranného, s kým o hulení a svých pocitech kolem mluvit. Nebo by vám spíš vyhovovala osobní setkání a rozhovor, nebo naopak setkávání ve skupině lidí s podobným problémem? Pak je tu samosebou možnost jít na detox a následně do léčby (ambulantní či pobytové). Záleží hodně na tom, jak vážná situace je, co už jste zkoušel, co byste potřeboval, jaké jsou vaše možnosti.
V situaci, kdy vlastně nevíte, co si vybrat, pomáhá objednat se na pár setkání do kontaktního centra nebo adiktologické ambulance. Služby poskytují diskrétně a zdarma, stačí se objednat. Pokud jste z Prahy tak je možné zajít na tzv. motivační skupinu do Denního stacionáře. Jednak uvidíte, že v tom nejste sám. Druhak zjistíte, jaké máte možnosti. A pak už bude na vás se rozhodnout, co dál. Co vy na to? Dávala by vám nějaká z nabízených možností smysl? Pokud ano a potřebujete-li okntakty, napište, která větší města jsou vám dobře dostupná. Nebo máte nějakou jinou představu, co by vám pomohlo?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.