Pervitin
Luko
Dobry den užil sem pervitin asi 0.1 max cca kolem 10h večer a na druhy den sem řídil, byl jsem hlídkou zastaven a podroben drogové zkoušce na testu slabé vyjel pervitin . Bylo to v 17:30 . Látka už tudíž aktivní nebyla myslíte ze mi odeberou RP? Dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Luky,
po reaktivním testu na pervitinu jste se předpokládám podrobil testům z krve, je to tak? A tam byla hladina jaká? Ta je pro první rozvahu co dál asi nejdůležitější. Teprve podle její výše budete vědět, co vám hrozí. Pro podrobnější konzultaci bych vás odkázala na Právní poradnu A.N.O. - na podobnou problematiku se specializuje, konzultace nabízí zdarma, stačí zavolat. Jen si k ruce vemte všechny dokumenty, které s událostí souvisí.
Snad tedy alespoň takto.
Právní poradna A.N.O.
Právní poradenství je poskytováno formou:
• osobních konzultací na pracovišti Právní poradny A.N.O. na základě předchozího objednání
• telefonických konzultací (tel.: 222 582 932, 736 760 701)
• e-mailových konzultací (email: ppano zavináč asociace.org)
• písemných konzultací (Adresa: Právní poradna A.N.O., Koněvova 95, 130 00  Praha 3)
• webové poradny ZDE
S pozdravem,
Gabriela Minařík.