Kokain
Aleš
Dobrý den,
včera jsem na nějaké párty udělal totální kravinu a šnupnul si několikrát za noc kokainu. Protože nevím, jaký je standardní průběh detoxikace, raději se ptám. Mám pořád strašně sucho v ústech, srdce už se zdá se uklidnilo, ale zajímalo by mě, jak se z tohoto stavu co nejrychleji dostat.
Hezký den

Odpověděl: Markéta Kordová
Aleši, zdravím Vás.
Doplňte vitamíny, minerály, udržujte pitný režim (samozřejmě nealko, také je vhodné se vyhnout kávě, cole a energy drinkům). Můžete zkusit popíjet bylinný čaj z meduňky, ta zklidňuje.
Nevím, jestli jste řidič. Kokain je z tělních tekutin detekovatelný cca 24h od posledního užití, čím déle od této doby usednete za volant, tím lépe.
Také bych ráda uvedla, že osoby, které pak za námi přichází, žádají o pomoc a podstupují dlouhodobé léčebné procesy, ve velké většině případů uvádí, že drogu chtěli ,,pouze" vyzkoušet. Málo kdo se předem rozhodne, že chce být na něčem vědomě závislý. Většina osob touží po experimentu, nevšedním zážitku a jsou zcela přesvědčeni, že se jim nemůže stát, že by jim droga nějak více zasáhla do života. Bohužel to je skoro vždy jen otázka času, který může být u různých jedinců různě dlouhý, kdy přijdou potíže a leckdy i nevratné změny. Nejenom, že každý, kdo konzumuje drogy, riskuje své zdraví, život, ale také mnohé ztráty, od zaměstnání až po rodinu. A jelikož mluvíme o nelegálních drogách, tak i nemalé potíže právní...
Pokud byste ještě něco potřeboval, klidně ještě napište.
MK