Detoxikace
Jarda
Špatné spaní jsme před pěti lety náhodou vyřešili bez zkušeností marihuanou, kterou jsme užívali na nové formě čokolády.Pet let každý večer a dobře jsme spali.Kdyz jsme nyní nesehnali, tak prožívame detox, nespavost se vrátila a musíme brát prášky na spani.Spime tak tři, čtyři hodiny.Nyni řešíme, co dál.Vratit se ke konopí, což je přírodní nebo se krmit chemií a navyšovat dávky až do úplného uhlazeněji.
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Jardo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu, že máte problémy se spaním, možná i se závislostí a bojíte se, abyste nevytloukal(i) klín klínem a nevytvořil(i) si závislost další, ještě závažnější.
Odpusťte, že nerozumím ostatním souvislostem, píšete v množném čísle a text je často, snak kvůli překlepům, nebo automatickým úpravám telefonní aplikace, velmi nesrozumitelný.
Můžete prosím dotaz lépe a srozumitelněji specifikovat? Také napsat, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte? Rád vám pak pošlu kontakty na bezplatná zařízení, jejichž služeb můžete využít i anonymně, promluvit si s odborníky, poradit se a situaci nejlépe osobně zkonzultovat.
Citlivější údaje můžete uvést ve skryté poznámce, nebo bude li to vaším přáním, nemusíme naši další komunikaci zveřejnit vůbec, pošleme kód, po jehož vložení na patřičné místo úvodní stránky poradny, se dotaz i odpověď znázorní jen a pouze Vám.
Mohu se ještě, pardon, zeptat, kolik vás je, píšete za partnerský pár?
Děkuji, přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.