Uvolněná pochva při užití pervitinu
Anonym1234
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli po požití vyšší dávky pervitinu se můžou svali ve vagíně uvolnit a roztáhnout? Jde o to ,že můj přítel si myslí že ho podvadím. Protože občas, ne vždycky, bývám roztažená víc než obvykle a on cití jakoby ve mě ''plaval,,. Na internetu jsem žádný článek nenašla. Pouze jsem našla že vagína NEzůstane po pohlavním styku s vetším penisem roztažená ale opět se stáhne. Je mi 25 let. A přítele opravdu nepodvadím. Dost často se kvůli tomu hádame takže nám Vaší odpovědí dost pomůžete.

Odpověděl: Tereza Ehrenbergerová
Dobrý den,
není mi známo ani se mi teď nepodařilo najít nějaké podklady pro to, že by pervitin způsoboval takovéto uvolnění svalů kolem vaginy. Zároveň ale máte pravdu v tom, že ani sexuální styk takové trvalé roztažení nezpůsobuje. Nějaké změny mohou být patrné v průběhu různých fází cyklu, "volnější" vagina přetrvává u některých žen i delší dobu po porodu (což asi není váš případ?). Zlepšení se dá dosáhnout např. cviky na pánevní dno (Kegelovy cviky). Pokud byste s tím měla trvalejší problémy, zkuste to probrat s vaším gynekologem nebo vaší gynekoložkou.
Pervitin při sexu přináší spíš jiná rizika (suché sliznice, nechráněný sex, rizikovější sexuální aktivity, větší riziko přenosu sexuálně přenosných nemocí). Tak na sebe dávejte pozor. Kdybyste někdy chtěla s pervitinem přestat, rádi vám poskyteme informace či kontakty.
Mějte se dobře, zdravím!
T.E.