Vyšinutý jazyk
Moncici
Dobrý den občas si dám a skoro pokazdy se mi stane to že se mi vysune jazyk a nemůžu skoro mluvit,trvá to zhruba hodinu pak je to dobrý.je to po aplikaci nosem i jehlou.Proc se to děje? Dávám si většinou po alkoholu a všimla jsem si toho že se to děje právě když sem použila alkohol.ale někdy i bez něj.Davam si zhruba 2krat měsíčně.Je mi 35 let a drogy jsem začla v 18.ale s ručními pauzu.proste jen občas.ze začátku jsem v tim jela 2 roky v kuse .od té doby jen mistami .diky

Odpověděl: Amrit Sen
Moncici, opět zdravím,
před chvílí jsem odpovídal na Váš obdobný, téměř totožný dotaz, přikládám tedy kopii předchozí odpovědi:
Chápu Vaše znepokojení i obavy, jsou na místě. Každý člověk je neopakovatelný originál a drogy na něj mohou účinkovat a působit různě, stejně, jako se mohou následky jejich užívání u jednotlivců lišit. Co však platí pro všechny bezezbytku je, že by se drogy neměly nikdy kombinovat, alkohol nevyjímaje.
Doporučuji tedy i Vám drogy, mezi které jednoznačně patří i alkohol, nekombinovat, jedině tak se můžete vyvarovat nežádoucích interakcí.
Pokud by měly i tak potíže pokračovat, doporučuji Vám o nich promluvit s pracovníky nejbližšího kontaktního centra, adiktologické ambulance, AT poradny, nebo terénního programu, bezplatně, lze i anonymně.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na zařízení, které poskytují bezplatnou podporu a pomoc uživatelům návykových látek, obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Zprávu berte jako varovný signál o tom, že pro Vás návykové látky nejsou to pravé ořechové a pokud ji nebudete respektovat, počítejte se závažnějšími problémy.
Přeji Vám vše dobré,
buďte na sebe opatrná, Amrit Sen.