Špinavý pervitin
Nelinka
Dobrý den , včera jsem si šnupla pervitin hodně žluté barvy cca v 10hodin ráno pervitin stipal ale ve skle zcernal. Po to jsem si koupila na 3 různých místech pervitin , který podle mého pervitin byl tak z 10 % .... prostě špatný den. Ať jsem si dala cokoliv nebylo mi tak jak by mi mělo být. Šnupanim a kouřením jsem pozila tak 0.5 g mírně toceniv hlavě a sucho v krku tep nezrychleny. Hlavní problém který nastal a z kterého mám strach je , že jsem měla dostat menstruaci 20.10.2019 a však již včera mi celkem dost tekla čirá červená krev , šla jsem si lehnout dnes jsem se vzbudila a opět krev ........ Nevím co to může být , nemám možnost jít k lékaři až za týden jsem 600 km od místa bydliště. Myslíte , že to může být vážný problém

Odpověděl: Tereza Ehrenbergerová
Dobrý den, moc se omlouvám za pozdní odpověď.
Pokud jste začala takto mimořádně krvácet, můžu vám takhle na dálku jen doporučit abyste rozhodně navštívila gynekologa/gynekoložku - i v případě, že krvácení samo ustalo. Užívání drog určitě může způsobit poruchy menstruačního cyklu, ale bylo by dobré, aby lékař/lékařka prohlídkou vyloučil nějaké organické onemocnění (útvar v děloze, nádor, zánět, mimoděložní těhotenství apod.), případně zkontroloval hladiny hormonů, které menstruační cyklus ovlivňují.
Návštěvu bych neodkládala. Než vyrazíte, doporučuji pečlivě dodržovat hygienu (sprchování i víckrát denně čistou vodou, čisté bavlněné prádlo), nepoužívat tampony ani kalíšky, nýbrž menstruační vložky, často měnit. Ideálně se zkusit vyhnout pervitinu.
Píšete, že jste koupila pervitin, který byl od pohledu špinavý, přesto jste si ho dala. Asi jste si sama vědoma rizik, které vám drogy, navíc nejasného složení, přináší, přesto berete dál. Pokud by vás někdy napadlo, že to chcete změnit, že byste ráda dostala drogy pod kontrolu, rádi vám poskytneme kontakty na služby ve vašem okolí, které vás mohou podpořit. Nebo se můžete podívat do sekce kontakty na našem webu.
Přeji vám hodně štěstí i hodně zdraví, kdyby vás ještě něco napadlo, určitě se ozvěte.
T.E.