Ruda kůže a pálení
333
Nevíte cim to je když si dám pernik do žíly tak se mi obevuji po těle červené fleky co mi do slova hoří a děsně pálí a vede mi to směr k srdci. Občas mám pocit že uhorim. Není to třeba alergicka reakce na nějakou látku co mi vadí? Nemam to pokaždé jen po nějakém .děkuju za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
333, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše obavy, strach i nejistotu. Odpusťte, ale takto na dálku nedokáže nikdo určit příčinu Vašich potíží, kromě úzké souvislosti s nitrožilní aplikací pervitinu o kterém netušíme zda, ani které příměsi ještě obsahuje.
Tak, či tak, vnímejte reakci, jako zprávu Vašeho organizmu, že pro Vás nejsou drogy to pravé. Pokud ji nevezmete vážně, čekejte další, možná ještě závažnější problémy.
Nejlépe uděláte, když bez sentimentu kápnete božskou a s potížemi a vším souvisejím, se svěříte lékaři. Pokud je toto řešení pro Vás v tento moment nepřekonatelnou potíží, zajděte co nejdříve do nejbližšího kontaktního centra, nebo si promluvte s pracovníky spádového terénního programu, budete moudřejší, dozvíte se co a jak dál, bezplatně, anonymně. Zároveň získáte kontakty na odborníky, lékaře, před kterými se nemusíte obávat, ani stydět otevřeně promluvit a nechat se vyšetřit.
Pokud nemáte síly na to od dalšího užívání drog upustit, neaplikujte aspoň injekčně a s pracovníky zmíněných služeb si zcela nezávazně promluvte i o tom, že jste ztratil, nebo ztrácíte nad životem a užíváním drog kontrolu.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na zařízení, které poskytují bezplatnou podporu a pomoc uživatelům návykových látek, obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište,
Amrit Sen.