Alkoholik
Mamina
Dobrý den,s manželem jsem 10let mám 17,5leteho syna z prvního manželstvi ještě mám z dcerku teď již 19letou kterou mám v USP má nejtěžší st postižení vůbec neví že jsem též z prvního manželství a ještě 4letou společnou dcerku synovi stále něco vyčítá a s dcerkou skoro netráví čas problém je v tom že denně si koupí 3i více piv k tomu i dvě flašky tvrdého a víkendy to samé stále si stěžuje vinu když se mu cokoli nepovede že je moje vina dřív mě i před synem fyzicky napadal teď nedávno mě škrtil prý jsem psychopat ale byl opilí můžete mi říct a nějak poradit jak z toho ven nebo jak se zachovat k manželovi do práce chodí ale ten alkohol mě moc vadí děkuji za vaši odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je moc dobře, že jste se rozhodla obrátit někam o pomoc. Situace, kdy Vás manžel fyzicky napadá, škrtí apod., nevíc i před dětmi, je velmi vážná a není pro to omluva, že byl opilý. Takové chování by určitě nemělo projít bez povšimnutí. Dotaz je poměrně stručný a možnosti internetové poradny omezené, napadlo by mě spousta otázek a nevím, co všechno máte v manželství za sebou. Rozhodně to ale není nějaký malý problém, začínající potíž. Bylo by dobré zajít osobně do některé z organizací, které se věnují rodinám uživatelů nebo obětem domácího násilí (obojí bývá často propojené, takže pracují většinou s oběma okruhy). Pokud byste se nemohla nikam dostat osobně, nebo Vám to z nějakého důvodu nevyhovovalo, můžete se poradit i telefonicky, např. na naší poradenské lince tel. 602 666 415 (K-centrum SANANIM) nebo na lince Bílého kruhu bezpečí tel. 251 511 313.
Přeji hodně sil!
S pozdravem
Jana Žáková