Respekt
Bony.
Dobry den a diky za predchozi odpovedi...
Jak jsem psal, uz 8 mesicu nechodim do knajp a jsem v pohode, a nic me netrapi. S doktory jsem o nechtene intoxikaci mluvil.
V zivote jsem Mel Jen thc, nic jineho. Takze nemohu posoudit stavy na drogach.
Psal jsem hlavne kvuli radam od odbornika, a jestli me napriklad piko v drinku muze neco udelat?
Nebo thc v jidle? Diky...

Odpověděl: Amrit Sen
Bony, opět zdravím,
jde o to, jestli jste o svých podezřeních mluvil s lékařem z oboru psychiatrie, nebo psychiatrem - adiktologem.
Ani jednou jste nepsal, byť nás to zajímalo, co jste při velmi nejasně zmiňovaných stavech cítil. Uvedl jste, že jste zažil psychózy, už to je důvod pro intenzivnější kontakt a důsledné vyšetření psychiatrem.
Nerozumím tomu, psal jste, že jste 15 let čistý, ale píšete, že 8 měsíců, opravte mne, jestli rozumím špatně slovům "brlohy" a "knajpy", nechodíte do míst, kdy byste mohl přijít do kontaktu s psychoaktivními látkam a je Vám dobře, proč se tedy tolikrát opakovaně ptáte na možnou nechtěnou intoxikaci, kdy k ní mělo konkrétně a za jakých okolností docházet? Název předchozích dotazů zněl "závist", snad důvod, proč by Vás měl někdo tajně intoxikovat? Odpusťte, že mi uniká souvislost i smysl...
Zároveň jsem Vám doporučil, abyste se, pokud by se mělo něco podobného opakovat, otestoval multitestem na drogy z moči. Nerozumím ani tomu, co myslíte otázkou, jestli Vám pervitin, nebo THC v pití může něco udělat. Ale budiž, samozřejmě, že může. A nejen to, člověka, který má předpoklady k psychickým poruchám a byť jen jednou prošel psychózou, mohou  úplně "vyřadit z provozu", v krajním případě nadobro.
Víc mě, obávám se, k našemu tématu, nenapadá. Kromě kontaktů na šikovné psychiatry Vám už nejspíš nemám co nabídnout.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.