Předávkování Asentrou
SirCesc
Dobrý den, včera v noci jsem požil 5x 50mg Asentry + 1 ráno. Takže dohromady za den 300mg. Momentálně mě mírně bolí hlava, menší třep a bolí břicho ( taky nic hroznýho). Vážím cca 65kg, hrozí mi něco ještě?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
pokud jde o riziko v souvislosti s vyšší dávkou Asentry, které zmiňujete v dotazu, pak vám po více než 24 hodinách nejspíš nic akutně nehrozí.
Většinou člověk neužije větší množství léků, než které mu doporučil lékař, pokud mu není skutečně zle nebo neočekává nějaké markantní zlepšení či příjemný zážitek. Netuším, z jakého důvodu máte léky předepsané, ani z jakého důvodu jste jich užil/a větší množstí. Je však zcela na místě, mluvit o svých pocitech s lékařem. Jedině tak můžete společně najít vhodný lék, který vám skutečně pomůže. Případně můžete samotnou medikaci doplnit například terapií, co vy na to? Dávalo by vám něco takového smysl?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.