Halucinacie
O3
Dobry den, po uziti marihuany 0.5 gramu spolu s tabakom som po chvili stratila vedomie a pocas toho stavu som mala halucinacie a kricala som, moze sa to stat? Marihuanu som predtym mala len 2krat a to pred polrokom a rokom.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Milá O3,
díky za dotaz.
Ano, marihuana patří mezi halucinogeny a může tak vyvolávat silná halucinace různého druhu. Jde o silnou psychotropní drogu, žádný čajíček. Nevím, co jste čekala... 0,5 gramu je hodně vysoká jednorázová dávka. Navíc pro někoho, kdo nemá zkušennost, vypěstovaný návyk a vyšší toleranci. Prostě jste se předávkovala. Dlužno dodat, že to dopadlo ještě celkem dobře.
Pozor, měla byste se užití marihuan vyhnout. Pokud možno definitivně. Je určitý předpoklad, že by se vám při dalším užití i malého množství marihuany mohly nepříjemné halucinace vrátit.
S rostlinnými drogami na pouličním trhu je potíž v tom, že nevíte, jaké množství účinné látky obsahují. Ten se mnůže lišit v řádech stovek procent. U syntetické marihuany jsou známá i smrtelná předávkování.
Opravdu dobře zvažte, zda vám to stojí za to...
Pokud byste se chtěla na něco doptat, napište.
Jakub Chudomel