Dojezd
Pikola
Dobrý den,beru perník cca 3 měsíce.Pouze ho šňupu nebo kouřím přes sklo.Za posledních 36 hodin jsem spala 2 hodiny.Je mi teď hrozně špatně.Potím se,je mi horko,nemám hlad,jsem unavená a psychicky mi taky není nejlíp.Nevíte co mám dělat?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
dojezdové stavy mohou být nepříjemné, zachovejte klid, zbytečně se nepozorujte.
Doplňte vitamíny a minerály, udržujte pitný režim, ale vyhněte se alku, colovým nápojům, energy drinkům a kávě, můžete zkusit popíjet bylinný čaj z meduňky, ta zklidňuje. Zkuste do sebe dostat nějaké jídlo i když nemáte hlad, něco lehčího.
Také zkuste nějakou lehkou aktivitu na čerstvém vzduchu, procházka v přírodě, v parku, nevím, jaké máte možnosti a zda je to ve Vašich silách.
V žádném případě už nic nekonzumujte, a to včetně THC, je třeba, aby si organismus, stejně tak psychika dostatečně odpočinula, dopřejte tělu a mysli čas na regeneraci. Čím déle se Vám to podaří, tím lépe.
Tak se držte, tento stav odezní, nebojte.
MK