Pervitin ve spermatu
Bubuk
Dobry den, je mozne kdyz divka spolkne sperma ze bude mit stav jako by vzala drogu (motani hlavy, buseni srdce, naval tepla)? Moc dekuji za odpoved.

Odpověděl: Amrit Sen
Bubuk, zdravím Vás,
díky za důvěru a otevřenost. Stavy, které popisujete, nejsou určitě způsobené pervitinem ze spolknutého ejakulátu, protože to prostě není možné. To však neznamená, že nemohou souviset s pervitinovou intoxikací.
Vyloučit nelze, že se "do Vás", pervitin, nebo jiná droga, "dostává" prostším způsobem, respektive, že Vám ji přítel přidává do pití, nebo jídla.
Jde o velmi ožehavé téma, mohu pouze spekulovat, v úvahu přichází i verze, že Vaše stavy s intoxikací nijak nesouvisí a mají jinou příčinu.
Nicméně, s přihlédnutím k informacím ve skryté poznámce je pravděpodobnější, že přítel drogy aktivně užívá a nechce "v tom" být sám, respektive, že "ujíždí" na drogovém sexu a Vás používá, jako předmět k naplňování svých potřeb, vášní a tužeb.
Pokud je tomu tak, poškozuje Vaše tělesné i psychické zdraví a ohrožuje Vás na životě, za což by mu v případě obvinění a odsouzení, hrozil až několikaletý trest odnětí svobody.
Říkám si, jaké kvality může mít vztah, kterému lež, podvod, manipulace bez stopy úcty k člověku, jako takovému, vévodí? Zkuste si odpovědět sama.
Doporučuji Vám tedy dvě věci. Za prvé, kupte si v lékárně, nebo přes internet multi test na drogy z moči a otestujte se. Počítejte s tím, že dodávka zboží při interetovém nákupu může nějaký čas trvat, což může komplikovat včasné testování. Výhodnější bude koupit si jich víc a otestovat se nejen bezprostředně po nákupu, ale co nejdříve po podobné zkušenosti, pokud nedáte příteli vale a bude se opakovat.
Druhé doporučení, vyhledejte co nejdříve odbornou podporu a pomoc, zavolejte do nejbližšího kontaktního centra, adiktologické ambulance, nebo AT poradny a domluvte si včasný termín schůzky. Služby jsou bezplatné a mohou být poskytovány i zcela anonymně a vše, očem budete mluvit, zůstane mezi Vámi.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, Vám zkušení odborníci pomohou pochopit a zjistit, co se vlastně děje a podpoří Vás, není nad osobní pohovor. Zároveň Vám doporučí konkétní kroky, jak situaci bezpečně řešit.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem potřebné kontakty na bezplatné služby v dosahu, pošleme.
Jak je podle oblasti typu služby a zařízení, můžete vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Přehled po detekovatelnosti u nás nejčastěji užívaných nealkoholových drog:
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Pervitin
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
- detekce ze slin 1 - 3 dny
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
- detekce ze slin do 14 dní, obdobně, jako z krve
Extáze (MDMA)
- detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
- detekce ze slin 1 - 3 dny
Kokain
- detekce z moči do 12 - 24 hodin
- detekce z krve do 24 hodin, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
- detekce ze slin je obdobná, jako z krve
Heroin a další opiáty
- detekce z moči 2 - 3 dny
- detekce z krve 1 - 2 dny, v závislosti na intenzitě předchozího užívání. Některé opioidy, např. Metadon, mohou být detekovány až 6 dní od užití
- detekce ze slin, obdobná, jako z krve
Benzodiazepiny
- detekce záleží na vylučovacím poločasu. U krátce působících lze látku detekovat po několika dnech. Dlouhodobě působící Diazepam a některé další benzodiazepiny jsou detekovatelné až 3 týdny, vzácně déle.
- detekce ze slin, obdobná, jako z krve
LSD, psylocybin, psylocin a další halucinogeny
- detekce z moči 1 - 3 dny, při intenzivnějším užívání až 5 dní od posledního užití
- detekce z krve 1 den
- detekce ze slin je obdobná, jako z krve, ale velmi obtížná
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
http://www.drogovaporadna.cz/trestni-zakonik.html
Prožíváte velmi nebezpečnou situaci a ať už jsou konrétní příčiny jakékoli, rozhodně v ní nezůstávejte sama, nejlépe nezůstávejte vůbec. Jde o hodně a cena, kterou platíte, je vysoká.
Přeji hodně štěstí, držím palce, kdykoli napište,
Amrit Sen.