Piko
Jak z toho ven, čekam třetí dite, dve mi vzali a ja to treti uz nechci ale potrad jsem nedtihla jsem v 18 tydnu. Nevim co delat kdyz to dite nechci. Beru cim dal vic.pomozte mi prosim. Vendula

Odpověděl: Markéta Kordová
Vendulo, dobrý den.
Jestli jsem to správně pochopila, dvě děti máte asi v pěstounské péči, jste opět těhotná, miminko nechcete a lhůtu pro umělé přerušení těhotenství, jste prošvihla...
Bylo by fajn obrátit se na nejbližší Kontaktní centrum a začít využívat jeho služby, to znamená, že i když mimčo nechcete, můžete jej donosit s co nejmenšími riziky pro plod (můžete se v Káčku pravidelně sprchovat, dostávat potraviny, vitamíny pro těhotné, oblečení, hygienické potřeby, pokud užíváte dostatek čistého sterilního injekčního materiálu atd.).
V případě, že Vaše rozhodnutí bude stále stejné, můžete dát miminko po porodu k adopci, to je ale čistě jen a jen na Vás, obě rozhodnutí budou kolegové respektovat...
Netuším, kde žijete. V Praze máme K-centrum v Praze 5 v ulici na Skalce (kousek od Anděla), těhotné a matky má na starosti kolega Jakub Karas tel: 727 869 914, email: karas@sananim.cz - bylo by rozumné se s ním co nejdříve spojit.
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
V případě, že žijete někde jinde, napište prosím, jaká města máte dobře dostupná, pokusíme se Vás co nejvhodněji nasměrovat na zařízení, kde by Vám pomohli u Vás.
Určitě se ještě ozvěte!
Markéta