Zavist.
Bony.
zil jsem mimo rodne mesto 12 let bez psychosy, po navratu tam a chozeni do nasich hospod(brlohu) jsem behem 3 let mel asi 3-4 psychosy, ted jsem tak 8 mesicu nebyl nikde a s nikym a zadna psychosa neni. upozornuji, ze nepiju, nehraju, nefetuju od roku 2002.

Odpověděl: Amrit Sen
Bony, opět zdravím, dobrý den.
z vašich dotazů čtu, že se opravdu trápíte. Nejlepší, co můžete udělat, je vyhledat odbornou pomoc. Nezávazně, diskrétně, bezplatně.
Doporučuji Vám tedy o všem si promluvit s lékařem - psychiatrem, případně se specialistou, psychiatrem - adiktologem.
Uleví se Vám, získáte podporu, pochopení, užitečné informace a v případě potřeby i odbornou péči.
Kdybyste potřeboval pomoci s kontakty na odborníky, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám je obratem pošleme.
Určitě nezůstávejte v obavách, nejistotách a trápení sám, svěřte se i blízému, blízkým z kruhu rodiny, přátel mimo komunitu uživatelů návykových látek (píšete o obavách z toho, že Vás někdo proti Vaší vůli intoxikuje, tedy předpokládám, že připouštíte vazby na komunitu uživatelů drog).
Zároveň máte možnost se při, nebo po podobných příhodách, nelépe z moči, otestovat, koupit si multitest na drogy z moči, který Vám může pomoci se v situaci zorientovat, nicméně samospásný není a vše zdaleka nevyřeší. Návštěvu odborníka tedy rozhodně neodkládejte.
Asi jsem psal, že poděkování nikdy neuškodí...
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen.