Test na drogy
xxxxxxxxxxxxx
Dobrý den,
Obracím se na Vás s prozbou, zda byste mi poradili jak nadále postupovat v situaci...
Máme velké starosti s mým bratrem, že kouří marihuanu, to víme. Avšak v poslední době máme starosti, zda nebere i jiné drogy, v 16 letech byl chycen policií v autě a měl v sobe amfetamin. Vzhledem k jeho chovaní bych si byla ráda jista, zda je to opravdu tak.
Nemohu se spoléhat na jeho slpvo, že drogy nebere! Chtěla bych udělat testy, nevím jak řešit, kde to dělají..., či máte radu jak postupovat, velice ráda si ji vyslechnu.
Děkuji,
S pozdravem,
xxxxx  Michelle
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Michelle, zdravím Vás.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna se snaží zachovávat anonymitu všem pisatelům, proto ty xxx...
Jako první doporučuji prostudovat základní informace pro blízké osoby uživatelů drog + info o testování:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Pokud budete mít po prostudování doplňující dotazy, neváhejte se opět ozvat. Pokud byste stála o osobní konzultaci, můžeme Vás objednat do naší Poradny pro rodiče a blízké v Praze, pokud pro Vás Praha není problém. V případě, že žijete někde jinde, napište prosím, jaká města máte v dosahu, pošleme Vám kontakty, kam se obrátit.
Mějte se zatím hezky, MK