Pervitin po interrupci
Lenča
Dobrý den,
pervitin užívám zhruba rok. Včera jsem prodělala umělé přerušení těhotenství, což mému celkovému stavu příliš nepřidalo. Za jak dlouho by bylo už relativně optimální užít pervitin znovu? Tahle situace je pro mě příliš psychicky náročná, jsem hodně slabá a bojím se, že se mnou drogy zamávají a něco se mi stane.

Odpověděl: Markéta Kordová
Lenčo, dobrý den.
Dotaz jste zadávala před 3dny, doufám, že jste pervitin zatím neužila. Jak sama píšete, jste oslabena, nejen fyzicky, ale i psychicky, mohlo by Vám opravdu dost nesednout a být mizerně...
Chápu, že jste v nelehké situaci, zkuste konzumaci oddálit na co nejdéle to půjde, čím déle, tím lépe. To je to jediné, co pro sebe můžete v tuto chvíli udělat. Pokud byste si chtěla nezávazně (lze i anonymně) s někým popovídat, můžeme Vám doporučit kontakty, když uvedete, jaká města máte poblíž.
Nebo lze využít skrytá poznámka, ta není součástí veřejné části webu, nikdo ji tedy neuvidí a můžete se více rozepsat. Tak to zvažte.
Mějte se zatím fajn, v případě potřeby kdykoliv napište.
Markéta