Otrava
Lilek
Dobrý večer,jsem poslední dobou (cca 2měsíce) pravidelný uživatel pervitinu,až na bohužel klasické dojezdy se mi dějí i jiné které neznám.Asi před 3mi týdny jsem se během třech hodin 2x sjel a zle mi začalo být po uplynutí asi 2hodin a přetrvávalo to 3dny.Celodenní zvracení,vše mi chutnalo hořce-pití,jídlo,nanuky,voda celkově vše.Za ty 3dny jsem 4x zvracel krev,malátnost,mžitky před očima,dojít si na wc byl nadlidský výkon a celkově dosti namáhavé,ostatní mi chtěli volat záchranku.Na konci třetího dne jsem se opět i když s velkými obavami co bude následovat sjel a jako by se nic nestalo,ale hořká příchuť mi ještě pár dní přetrvávala.Pak až na deprese celkem vše v normálu a včera to samé,po první dávce kombinované s alkoholem mi ráno opět vyvolalo zvracení,bolest hlavy,vše mi chutná hořce,zaspat se to nedalo,pak abych vypadal celkem normálně další dávka,na asi 4hoďky dobrý a pak opět bolest hlavy,na kterou mi vyjímečně zabral Ibalgin 400.Na drogách jsem byl závislý před 12lety,zhruba 2roky,poté asi 4x do roka až doposud,ale s takovými stavy se setkávám až teď.A užívám vždy nosem,nijak jinak.Pitný režim si celkově hlídám,nedávno jsem měl i silný úpal či úžeh na dojezdu přičemž ten jsem strávil sekánim zahrady na přímém slunci a dost navlečený.Nepopsatelný zažitek,který bych opravdu znovu zažít nechtěl!!Ale k věci,nevím jestli ty stavy neznačí nějaké horší zdráv.potíže a zda raději zajít k lékaři?

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
asi omylem jste zadal totožný dotaz 2x. Pro jistotu sem kopíruji odpověď z prvního dotazu.
Dobrý den Lilku,
díky za dotaz.
Správně jste si odpověděl v závěru svého dotazu. Určitě k lékaři zajděte. Vaše problémy mohou i nemusí s drogama souviset mimo toho, že je užití drogy akceleruje. Zahráváte si se zdravím, možná se životem. Droga sama o sobě je pro organizmus silný jed, jehož vstřebání a eliminace v těle nás stojí mnoho energie. Orgány jsou přetěžovány a hrozí, že někde tento tlak vyhřezne. K tomu přidejte chemické příměsy, které se do drogy dostanou při výrobě a distribuci a máte tělu dost nepřátelský koktejl...
Asi by bylo na mistě s drogama přestat. Jste na limitu, co vaše tělo unese. Co myslíte?
Dejte vědět.
Jakub Chudomel