Pervitin a sex
Lexi
Dobrý den,
před dvěmi mesici jsem zde psala pod jinou přezdívkou ohledně partnera, ve zkratce, chodi do práce, funguje, máme dítě, vše klape ale užívá pervitin a to k sexu nebo sex.ukajeni. Jde o to, ze si večer dá, a buď jsme chvíli spolu a já jdu pak normálně spát a on pokračuje nebo začne i sám a trvá to až do rána, má pumpu a sleduje porno a trvá to i následující den když jsem pryč. Zprvu to mělo být napr jednou za měsíc, dostali jsme se k 4x za měsíc,tvrdí ze tak proste “vypíná”. U klasického sexu nevydrží, takže jedine takto, následující den tedy nefunguje a další dva dny se dává do kupy, není s nim moc řec..nevím kde se poradit, proste chápu ze každý nějak vypíná ale mi vadí ze si zakouri pervitin když má rodinu a pak to spojení s pumpou a hračkami a ještě ty další dny..jak se chovat? Prozatím jsem to nevstrebala a jsem vždy naštvaná a nebavím se s nim, dělám špatně? Nebo to proste přijmout jak to je a nechat ho když jinak děla pro nás vše a je skvělý?dekuji moc

Odpověděl: Amrit Sen
Lexi, opět zdravím.
Jestli si dobře vzpomínám, doporučili jsme Vám kontakt s odbornou podporou, kterou v náročné vysilující situaci bezesporu potřebujete, není nad osobní pohovor.
Ptáte se, co děláte špatně. Z mého pohledu děláte, co umíte, jen se nedokážete rozhoupat k tomu, abyste si s někým, kdo Vás pochopí, orientuje se v problematice a dokáže být užitečný, popovídala.
Obavy mít nemusíte, kontultace a poradenství je bezplatné a může proběhnout i zcela anonymně a pracovníci služeb jsou vázáni mlčenlivostí.
Nesejde tolik na tom, jestli zvolíte adiktologickou ambulanci (ambulantní program), AT poradnu, kontaktní centrum, nebo obdobný typ nejbližší služby, do které zavolejte a domluvte si termín osobní schůzky.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací Vám zkušený odborník/odbornice, doporučí konkrétní kroky, které pro její řešení můžete podniknout. V případě zájmu si můžete vyjednat průběžnější schůzky, abyste byla pevnější v kramflecích a věděla, jak s partnerem komunikovat reagovat v situacích, které přinese nejbližší čas. Dozvíte se o možnostech, jak se lze pokusit podpořit partnerovu motivaci k pozitivním změnám, bez které, a bez jeho iniciativ, máte li se dočkat lepších časů, tedy pokud se rozhodnete ve vztahu setrvávat, prostě nepřijdou.
Partner ví, že se dlouhodobě trápíte a jestli správně chápu, nedělá nic pro to, aby se to změnilo. Otázkou zůstává, co ještě by se mělo stát, pokud Vám co se děje, "nestačí", tedy kam až jste schopná nechat se zatlačit?
Určitě na všechno nezůstávejte sama, to by byla past. Stejně, jako přijmout partnerovy vzorce závislostního chování. Co prožíváte, není Váš úděl. Zasloužíte si stejně, jako každá žena, partnerka, člověk, osobní štěstí, spokojený život a lidskou důstojnost.
Chápu, že může být těžké mluvit s přáteli, nebo blízkými z rodiny o podrobnostech, ale o tom, co se především s Vámi děje, jaké trápení prožíváte, byste měla mluvit, jen tak se Vám může ulevit.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na zařízení a služby v dosahu, obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu služby, vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, kontaktujte pracovníky naší specializované bezplatné Poradny pro rodiče, partnery a osoby blízké:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké (PPR) SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Pevná linka: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
E-mail: rodice@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Provozní doba:
Pondělí 9 - 19
Úterý - čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Seberte všechnu kuráž a jednejte, bude to nejlepší pro Vás, partnera, pro všechny.
Držím palce! Amrit Sen.