Jak silna je moje zavislost?
zavislost?
Dobry den, mel jsem dost problemu kvuli uzivani pervitinu (nastesti ne se zakonem, spis v rodine). Brala se mnou i moje pritelkyne, ale domluvili jsme se spolu ze prestaneme. Vydrzel jsem bez toho mesic, zezacatku to bylo kupodivu v pohode, ale spis posledni 3-4 dny jsem myslel porad jenom na matro.. Rikal jsem si ze to vydrzim, ale po tom co jsem dneska odpoledne nahodou nasel v penezence sacek (o kterem jsem nemel ani tuseni ze tam je), kde bylo jeste cca 50mg jsem uz nedokazal myslet !VUBEC! na nic jineho. Porad se to ve me pralo, ale nakonec byla moje touha silnejsi nez ja, takze jsem si pred necelou hodinou zase strelil. Jeste mam stav, ale uz tak pul hodiny si prochazim neskutecymi vycitkami vuci pritelkyni. Co mam delat? Ted uz snad nikde nic nemam, zjistil jsem ze kdyz to nemam pred sebou jde to celkem zvladnout, ale takhle to neslo.. Chci s tim definitivne skoncit, ale vzhledem k tomu jak moc mi to dava je to hrozne slozity :(

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
předně bych se ráda omluvila, že reagujeme na Váš dotaz s takovým zpožděním. Bohužel nás trochu brzdí prázdninový provoz... Zřejmě jste teď už zase v o dost jiné situaci. Buď jste relaps ustál - pak Vám nezbývá než gratulovat, relaps je často důležitou součástí abstinence a když se podaří ho překonat, je to velmi cenné - nebo jste se znovu rozjel. Pak hodně záleží na tom, jak to s Vámi teď vypadá a jaké máte další představy. Co se týče přítelkyně, je to vždycky hodně ošemetné, když se dva snaží společně přestat. Bohužel to většinou končí tím, že se vzájemně znovu stahují do drog. Někdy bývá lepší odděleně vyabstnovat...
Napište kdyžtak, jak to s Vámi vypadá, držím palce,
Jana