Spěchá!
Potřebovala bych rychle poradit.Nedávno jsem poprvé zkoušela marihuanu(kouřit),ale povedlo se mi jen 2x vdechnout.Po týdnu jsem objednaná na darování krev. plasmy.Nevím jestli můžu,nemůžu,jak dlouho zůstává v krvi a jestli to vadí.Děkuji za rychlou odpověď.

Odpověděl:
Ahoj, THC (účinná látka v marihuaně) zůstává v krvi někdy až měsíc. Při běžných odběrech krve se sice hladina THC v krvi nezjišťuje, na to jsou speciální toxikologické testy, které se bez vyžádání nedělají. Potíž je ale v tom, že před odběrem musíš podepsat čestné prohlášení, že jsi neužívala žádné drogy. Asi to skutečně není moc dobrý nápad darovat někomu intoxikovanou krev. Měla by sis možná vybrat, jestli chceš dělat něco užitečného jako je dárcovství krevní plazmy nebo kouřit marihuanu. Tak šťastnou ruku při výběru :)