Pervitín a chudnutie
Julka814
Dobrý deň ja mám taký problém extremne chudnem ale že neskutočne neviem čo mám robiť. Mala som 40 kíl a teraz už mám iba 35 pomaly sa strácam a ľudia si to všímajú viete ja rada by som jedla ale nedokážem nechuti mi a keď niečo zjem je mi na vracanie a hneď to zo mna vyjde všetko jedlo čo zjem. Neviem ako prestať pretože milujem to že keď si fuknem začnem sa mat rada a nemyslím na smrť veľmi by som chcela prestať a veľmi by som chcela byt normálna ako všetci v mojom okoli sú ale cítim sa na všetko sama nikomu sa neodkazem zdôveriť pretože by má hneď zavrhol ale jedine čo chcem a čo potrebujem je iba aby pochopili tento moj problém.

Odpověděl: Amrit Sen
Julka, zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Potřebujete podporu a pomoc, a to nejen lékařskou, pro Váš kritický zdravotní stav, nebo adiktologickou, pro ztrátu kontroly nad užíváním pervitinu, ale obojí.
Nezbyde, než vybalit karty na stůl, nikdo Vám hlavu neutrhne a svěřit se odborníkům. S příběhy, podobnými Vašemu se setkáváme a rozhodně je lze řešit. Jsme v kontaktu s lidmi, kterým se z podobných pastí podařilo nejen "vysekat", ale žít spokojený, šťastný život a stále jich přibývá...
Na startu jejich cesty k úzdravě, která je vždy během na delší čas, byl osobní kontakt s odbornou podporou a pomocí, nebo návštěvy mítinků svépomocných společenství uzdravujících se a uzdravených závislých, nejlépe obojím.
Nezůstávejte v náročné situaci sama a o potížích otevřeně promluvte s někým mimo komunitu uživatelů drog, tedy s odborníky některé služby pro uživatele návykových látek, členy společenství NA - Anonymních Narkomanů, s někým z rodiny, blízkých, nebo okruhu bezpečných přátel. To bude dobrý start.
Zajděte k lékaři a seznamte ho se všemi okolnostmi Vašeho kritického hubnutí, dokud je čas...
Kontakty na zařízení a služby na Slovensku,
odbornou podporu a pomoc, také na svépomocná společenství uzdravujících se a uzdravených závislých, najdete zde:
Liečba závislostí Slovensko, Drogový informačný portál:
http://www.azet.sk/katalog/centra-liecby-drogovych-zavislosti/
http://www.infodrogy.sk/
http://www.drogy.org/
OZ Odyseus - Bratislava:
https://www.ozodyseus.sk/
Kontakty:
http://www.odyseus.org/index.php?option=com_contact&view=category&id=54&Itemid=57
Združenie Storm:
http://www.zdruzeniestorm.sk/
Program Chráň sa sám:
http://www.odyseus.org/index.php?option=com_content&view=article&id=256&Itemid=313
Program Sociálna asistencia:
http://www.odyseus.org/index.php?option=com_content&view=article&id=260&Itemid=315
Program Červený dáždnik:
http://www.odyseus.org/index.php?option=com_content&view=article&id=257&Itemid=316
Centrum K2 - kontakt:
http://www.odyseus.org/index.php?option=com_content&view=article&id=323&Itemid=360
Partnerské siete:
Platforma mimovládnych organizácií v oblasti drog:
Organizácie Plán B n.o, OZ Pomocná rukaOZ PrimaRE/set, o.z. a Združenie STORM, súčasťou Platformy mimovládnych organizácií v oblasti drog. Platforma sa usiluje spoločne podieľať na presadzovaní efektívnych riešení v oblasti drogovej problematiky.
Viac informácií o platforme nájdete tu:
http://www.infodrogy.sk/ActiveWeb/c/6687/platforma_mimovladnych_organizacii.html
Združenie STORM o.s.
Nedbalova 17
949 11 Nitra
Telefón: 0905 943 229
E-mail: zdruzenie.storm@gmail.com
Web: http://www.zdruzeniestorm.sk/
Občianske združenie Prima
Kontaktné centrum, mobilný streetwork:
Hviezdoslavovo nám. 17
811 01 Bratislava
Telefón: +421 948 144 668
E-mail: zdruzenie.prima.ba@gmail.com
Web: www: www.primaoz.sk
Plan B N.O. drogy inak - terén Košice
Socálna poradna, právna poradna, substučná liečba:
http://www.drogyinak.sk/
Kontaktujte nás telefonicky na čísle: +421 911 556 456 alebo mailom na  info@drogyinak.sk
Kontaktné centrá, výmenné programy, terénne služby
Bratislava, Trnava, Nitra, Sereď, Košice, Bánska Bystrica:
http://www.drogyinak.sk/?page_id=71/
Občianske združenie Pomocná ruka
Pomoc drogovo závislým osobám a ľuďom pracujúcim v sex biznise.Terénna sociálna práca:
Skladná 2
04001 Košice
Telefón: 0915 423 279
Web: http://www.kosicezapad.sk/pomocna-ruka/
https://sk-sk.facebook.com/ozpomocnaruka/
https://www.zoznam.sk/firma/3056276/Obcianske-zdruzenie-Pomocna-ruka-Kosice
Rasta Mama
O drogách bez predsudkov. Právne a psychologické poradenstvo a E-shop: http://rastamama.sk/
Vo súrnych prípadoch nás môžete kontaktovať na tel. Čísle: +421 903 918 831
Anonymní narkomani SK:
http://www.anonymninarkomani.sk/
NA on line stretnutia:
http://navideomeeting.com/
Tí, ktorí nemajú možnosť zúčastniť sa živých stretnutí  môžu využiť možnosť Skype stretnutí  Kamery nie sú povinné.
Ako sa zúčastniť Skype stretnutia?
- musíš mať pripojenie na internet
- v počítači (telefóne alebo inom elektronickom zariadení) nainštalovaný Skype, ktorý si stiahneš na https://login.skype.com/login?setlang=cs
(vytvorenie konta aj jeho užívanie je zadarmo)
- pošli žiadosť o priateľstvo "naceskoslovensko"
- ak budeš online (tzn. pri Tvojom mene bude svietiť zelená gulička), "naceskoslovensko" Ťa pripojí do skupinového telefonátu bez kamier
Skype stretnutia sú anonymné (kamery nie sú povinné), trvajú hodinu a môžeš sa kedykoľvek odpojiť z rozhovoru.
Ak nie si technicky zdatný, máš problém pracovať so Skypom a chceš sa zúčastniť, napíš na naslovakia@gmail.com a my sa pokúsime Ti pomôcť.
Ak chcete ostať v kontakte s Anonymnými narkomanmi a inými uzdravujúcimi sa závislými, pridajte sa do online skupiny "NA ČeskoSlovensko". Jednoducho pošlite email naslovakia@gmail.com so žiadostou o členstvo a my Vás pripojíme. Budú Vám do emailovej schránky chodiť denné zamyslenia s témou uzdravovania zo závislosti a iné užitočné informácie. Skupinu môžete kedykoľvek opustiť.
http://www.anonymninarkomani.sk/
http://anonymni-narkomani.webnode.cz/
NOM - Nezávislá organizácia mladých - Slovensko
Nezávislá organizácia mladých dáva priestor na sebarealizáciu, príležitosť k proaktivite, šancu stretnúť mladých ľudí z celej Európy a možnosť byť súčasťou slobodného a bezpečného prostredia bez alkoholu a iných drog
http://nom.sk/wordpress/
http://nom.sk/wordpress/?page_id=2
http://nom.sk/wordpress/?page_id=68
Budeme rádi, když se ozvete a napíšete, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Držím palce!
Amrit Sen