Závislost na pervitinu
Šmudla
Dobrý večer,nevím si rady.. přítel si vzal predemnou pervitin, řekl mi že to zkouší poprvé a že chce zjistit jaké to je(sledovala jsem ho a dělal to nějak zkušené)a po nějaké době si vzal znovu a to už jsme se pohádali a řekl že to bylo naposledy.. Delší dobu byl klid ale nastalo obdobi kdy třeba 2-3 dny nespal a dělal furt něco v garáži, vymlouvat se že je to díky tomu že bere velké množství vitamínů C..byla jsem na začátku těhotenství kdy mě zbyl jen proto že nechtěl slyšet pravdu, že jsem přišla na nevěry..odesla jsem od něho a o pár měsícu mě napadl v autě, jen proto že jsem ho nazvala fetakem (když si to predemnou vzal)vůbec mu nevadilo že můžu přijít o dite,přál si smrt vlastního dítěte a mě. hodně lidí mi říká, že to bere celou dobu, to jeho chování a nespani.. Ale nechce se mi tomu věřit, nikdy jsem neměla zkušenost, abych poznala závisláka, navíc on každý den řídí auto..mival halucinace a někdy býval úplně mimo za volantem, myslela jsem že za to může nedostatek spánku.. .jednou se mi stalo že mi v noci volal a že nevěděl proč jel do daného města a mluvil úplně mimo, myslela jsem že si dělá srandu a chce být dulezity. Byla jsem opravdu tak slepá, jak mi všichni říkají a on to bral celou dobu??

Odpověděl: Amrit Sen
Šmudlo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaši hořkost i zklamání. Váš příběh není nijak vzácný, s parnery a partnerkami s podobnou zkušeností se setkáváme často.
Nemáte si co vyčítat, neměla jste zkušenost, ani náhled na drogovou problematiku, není proč se stydět za city, přesto, že mohou někdy způsobovat "vlčí mlhu".
Buďte ráda, máte velké štěstí, že jste z tak problematického a nebezpečného vztahu ještě včas odešla. Spousta partnerek to nedokáže, k neštěstí svému, dětí, blízkých i uživatele samotného, který tak ztrácí příležitost nést odpovědnost a důsledky svých činů a rozhodnutí. Udělala jste tedy to nejlepší, co jste mohla.
Rozumím tomu správně, že se ptáte na svoji tehdejší "slepotu"? Z většiny jsem Vám už odpověděl, dodám jen, abyste příběh vnímala jako důležitou zkušenost a při případném výběru parnera byla ostražitá, nebála se být vybíravá a současně s rozumem zapojila instint, který Vám, kromě jiného, napoví, "kudy", respektive s kým do partnerského života opravdu ne.
Přeji hodně štěstí, Amrit Sen.