Pervitin a léky
Bohouš
Zdravím. Chtěl jsem se zeptat, jsetli je špatný kombinovat Pervitin s léky Chlorprothixen a Olanzapin.Vyskytla se mi bolest na hrudi a pocity pálení a píchání u srdce občastně vystřelující do zad k lopatce. Není to příznak Infarktu nebo nějaké mrtvici??? Mám strach o život a vůbec nevím, co s tím dělat. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
samozřejmě, že to není dobré. Pokud Vám byla nasazena antipsychotika, tak pravděpodobně z nějakého dobrého důvodu. Antipsychotika obecně budou samozřejmě snižovat efekt podaného metamfetaminu, nicméně to neznamená, že budou snižovat jeho toxicitu či snižovat možnost nežádoucích účinků. Je to velice nebezpečné, protože při užívání antipsychotik se jednodušeji předávkujete - necítíte žádný účinek, tj. přidáte další dávku, která už může být např. nebezpečná pro Váš kardiovaskulární systém.
Vámi opisované píchání může být příznakem ledasčeho, doporučil bych Vám, abyste zašel za svým praktickým lékařem a nechal si nabrat testy a udělat EKG atd.
Stačí to takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec