Poděkování paní Gabriele Koryntové
Tuleň
Paní Koryntová,
děkuji moc za Vaši odpověď na můj dotaz z předminulého týdne. Dle mého "amatérského" soudu jste odpověděla profesionálně a pravdivě, cítím svůj stav totiž uplně stejně. Kdybyste formulovala odpověď více "mile" nebo více "kriticky", asi bych na ni nedal. Takto ale nemohu jinak, než s Vámi plně souhlasit. Mám v tom všem jasno a děkuji za to, že jako centrum existujete.
Jednu výtku bych ale přece jenom měl - jaké je Vaše správné jméno - v nadpisu jste "Koryntová" a v podpisu "Minařík". :-). No jo, chlapi to mají v CZ s jménem jednodušší... :-)

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Tuleni,
díky moc za krásnou zpětnou vazbu. Často se to nestává, o to víc potěší.
Vaši odpověď chápu tak, že přeci jenom zůstáváte u abstinence ... prostě pro jistotu. Terapie vás nejspíš zatím neoslovila, ale víte o ní a můžete jí mít v záloze, tak nějak?
A s tím jménem to není žádná velká záhada ... v organizaci pracuji řadu let, stejně tak odpovídám řadu let pro poradnu ... a tak mi v profilu stále zůstává původní přijmení ... nejspíš nějaký problém se spárováním starých a nových dotazů pokud by došlo ke změně, netuším přesně. Ale v současnosti jsem Minařík.
Takže krásný začátek léta a vše dobré přeje,
Gabriela Minařík.