Jak jsem přestala
Znouzecnost88
Nedávno jsem psala dotaz, jak odolat(dotaz č. 820979), chtěla jsem napsat, že jsem tehdy byla plně rozhodnuta, že stim něco udělám. Nejen kvůli sobě,ale hlavně dceři, manželovi a přátelům, kteří podle mě tušili, že něco beru. Minulý týden v pátek jsem si dala" poslední " a až do pondělí všechno vpořádku, potom začal klasický abstak, první dva dny sem chtěla umřít. Aby se mi ulevilo, šla jsem s pravdou ven aspoň před manželem. Chtěla jsem přestat už lhát, takže ne nemam virozu, ne nemam chřipku,, mám Abstak, můj úžasný muž mě doprovodil k obvodakovi, který mi napsal Tiaprial na neklid a Xanax na spaní,, který sem nakonec ani nevyužila,,
Dneska je sobota a poprvé za celý týden jsem doopravdy spala, jakože asi 3h vkuse! Neuvěřitelná psychická úleva, zdal se mi i sen 🙂. Proč to píšu, nenechte se odradit strachem,,, nejhorší je ta nevědomost, kdy to skončí,, kdyby mi někdo na začátku řekl že to bude trvat 5dni,,bylo by to snesitelnejsi, ale ta nevědomost je šílená, a člověk by raději umřel nebo si znovu dal. Moc děkuji, že sem zde tehdy i teď mohla napsat,, člověk to nemá komu říct, stydí se. Tak ještě jednou děkuji,, mějte se nádherně, děláte úžasnou práci 💕

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Znouzectnost88,
a díky za reakci, že jste napsala o tom, jak vše probíhalo. Doufám, že tím dodáte odvahu někomu dalšímu, kdo se bojí přiznat a začít situaci řešit. Byť je jasné, že velké díky patří i vašemu muži, který vás nepotopil, ale naopak podpořil!
S Triapridalem opatrně, rozhodně by se neměl užívat víc než jen několik málo týdnů (skutečně je to o jednotkách, jeden až tři, nebojte se zeptat a klidně zkuste zvážit přechod na jinou medikaci), u vysazení můžou přijít abstinenční příznaky, takže se poraďte s doktorem a pokud to jen trochu půjde, vysazujte. Stejně tak s tím Xanaxem. Nic z toho není žádný zázračné lék, jen prostě přebije to nepříjemné, utlumí. Pokud byste zůstávala ještě nějakou dobu u medikace, trvejte na něčem bezpečnějším bez rizika rozvoje závislosti. A pak zkuste zvážit terapii ... sice trvá delší dobu, než se dostaví výsledky, ale mám pocit, že efekt je déledobější a navíc s sebou nese i porozumění a přijetí.
Držte se a budu ráda, když se zase ozvete.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.