Relaps?
Petra
Dobrý den, manžel začal hodně pít. Na léčení nechce, ale i kdyby chtěl - kvůli dluhům mě a děti neuživím - ani se sociálními dávkami. Rodinu nemáme ani jeden. Děti 8 a 10 let. Po několika letech jsem nedávno užila opět nitrožilně pervitin. Je to cca 2 měsíce. Nedokážu s tím přestat i když prozatím dokážu to, že si toho dávám co nejméně a cca 2x týdně. Nikam nechodím. Beru to tajně. Sama a pouze doma - dá se říct k běžnému životu. Takové zpestření a náplast. Co mám dělat, když nechci tento prohřešek nijak doma zveřejňovat? Jak mám přestat?

Odpověděl: Markéta Kordová
Petro, dobrý den.
Moc toho sice nepíšete, ale i z toho mála, je zjevné, že situace je vážná. Partner holduje alkoholu, dluhy, dvě děti a Vaše konzumace drog, je celkem služný balík potíží. Obávám se, že to přes internet asi nevyřešíme, nestála byste o osobní kontakt a více o všem co je třeba nezávazně pohovořit? Lze i anonymně.
Napište mi, jaká města máte v dobré dostupnosti, pokusím se Vás co nejvhodněji nasměrovat na pomoc. Pokud jste z Prahy, můžete se zastavit u nás.
Určitě se ozvěte!
Mějte se zatím fajn, Markéta