Kontaktní centra Praha
Ester
Prosím o kontakty v návaznosti na můj dotaz, závislost na lécích v těhotenství, zoplidem. Jsem z Prahy.
Prosím o pomoc na koho se o obrátit. Moc děkuji, Ester
Ještě jednou všem díky za podporu a rychlou reakci!!!

Odpověděl: Markéta Kordová
Ester, opět Vás zdravím.
Připojovala jsem se k odovědi MUDR. Ehrenbergerové, kopii přikládám i sem:
Vaší situaci jsem telefonicky konzultovala s kolegyní PhDr. Ilonou Preslovou, která se specializuje na práci s matkami/uživatelkami. Možná by nebylo od věci začít jako první u ní, více Vaší situaci probrat a naplánovat co dál. Můžete zcela nezávazně a anonymně, konec června a celý červenec je k dispozici, ví o Vás (odkažte se na mě). Doporučuji to neodkládat!
Kontakty:
pevná linka: +420 220 80 31 30
mobil: +420 702 036 237
email:  pece.dite@sananim.cz
Tak se držte, kdyby cokoliv, zase napište!
Markéta Kordová (koordinátor Drogové poradny)