Problemy ze spaním.
Michal
Dobrý den,
Jsem už poměrně dlouho čistý. Chutě a veškeré věci relativně zvladam zatím jsem neměl žadny relaps. Akorát mám poslední měsíce problém usnout. Pervitin jsem užíval hlavně šnupaním a kouřením a kapsle nikdy jsem nebyl injkeční uživatel. Ale ted když jdu večer spát tak mě začne bolet šíleně hlava. Asi tak mě bolela hlava když jsem byl na dojezdu... A prostě do sebe naleju hodně vody a vždycky si musím vzít něco sladkého abych se v podstatě nějak uklidnil může to být nasledek užívaní drog? Neměl bych raději vyhledat odbornou pomoc doktora než to řešit čokoládou? Vím že to zní banálně ale mě to docela zaraží že se mi to začlo vstávat až teď.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Michale,
díky za dotaz.
Předně gratuluji k abstinenci. Dobrá práce.
Problémy s usínáním spojeným s bolestmi hlavy bych na vašem místě nepodceňoval. Banálně to úplně nezní. V tuto chvíli a přes internet nelze ani zvážit, zda jde o potíž spíše psychického, nebo fyzického původu. Ač možná voda se sladkým naznačuje spíše první jmenované, správné by bylo konzultovat s lékařem. Nevím, zda máte šikovného po ruce. Někoho, koho nevyděsíte, když budete hovořit o zkušenosti s nelegálníma drogama.
Je řada odborných pracovišť, kde lze hovořit otevřeně.
V Brně doporučuji kontaktovat buď Adiktologickou ambulanci Psychiatrické kliniky  http://psychiatrie.med.muni.cz/ , nebo psychiatrickou AT ordinaci sdružení Podané ruce -  https://podaneruce.cz/centra-sluzby/psychiatricka-at-ordinace-brno/ .
Těžko soudit, zda vaše zdravotní potíž má nebo nemá souvislost s užíváním nelegálních drog. Nepodceňujte to.
Pokud byste se chtěl ještě doptat, určitě napište.
J.Chudomel