Tolerance u Extaze
imo
Dobry den je mozne u extaze jako u LSD ze se tolerance po vysazeni extaze po nejake dobe snizi nebo pro dosazeni ucinku je potreba stejna davka porad když ano tak jak dlouho to tak trvá.dekuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
U extáze ani LSD tolerance nijak zvlášť nevzrůstá. Ale! Samozřejmě záleží, na frekvenci užívání a dávce. Pokud extázi budete užívat tu a tam v malých dávkách pro zvýšení empatie, tak by teoreticky měla stačit stále stejná dávka. Pokud ji užíváte ve větších dávkách, je to spíše psychostimulans, a když byste jí bral často, tak tolerance může růst podobně jako u pervitinu.
U veškerých drog platí, že zážitky na začátku drogové kariery jsou jiné, nové, silnější, intenzivnější a že s postupujícím užíváním se tohle pomyslné kouzlo vytrácí, stává se z braní zvyk, závislost, tak pozor na to!
Stačí to takto?
S pozdravem, MK