Antibiotika a kolain
Ludia
Zdravím, dostala jsem antibiotika doxybene na léčbu bolerie po kousnutí klištětem. Je možné tyto antibiotika zkombinovat s malým množstvím kokainu či MDMA? Dekuju za dopověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
s ohledem na důvody, proč antibiotika užíváte, bych to nedoporučovala.
Berte v potaz skutečnost, že organismus je oslaben. Vnitřní orgány, především játra, mají i bez toho, abyste užila nějakou drogu už tak zátěž se zpracováním antibiotik.
Optimální by bylo, abyste se cca tři týdny od dobrání léků vyhnula všem drogám, včetně alkoholu. Organismus je v tomto období citlivější a podobné zásahy jsou nevhodné. Snadněji může dojít například k dehydrataci, přehřátí mozku, prohloubení účinku užité látky, celkovému kolapsu + další zbytečné komplikace, které mohou souviset s interakcemi jednotlivých látek nebo s onemocněním, kvůli kterému byli léky nasazeny.
Konečné rozhodnutí je samozřejmě na Vás.
S pozdravem, MK