Dotaz
Honza
Chtěl bych se zeptat jestli alespoň jeden z pracovníků téhle stránky měl někdy vážnější zkušenost s drogami, než večer na akci kde brali kokain, jestli ano chtěl bych mluvit s nim 😊 Děkuji za odpověď, nechci ztrácet čas s někým kdo mi nepomůže a ma nastudováne jenom knížky..

Odpověděl: Markéta Kordová
Honzo, dobrý den.
Osobní zkušenost je bezesporu cenná zkušenost (takový bonus navíc), ale nelze vycházet jen z toho.
Dnes už není neobvyklé, že v terapeutických týmech pracují i bývalí uživatelé (exuseři, kteří se vyléčili, stabilizovali, prošli sebezkušenostním výcvikem, dovzdělali v pomáhající profesi a stali se z nich profesionálové se vším všudy).
V naší organizaci SANANIM jich pracuje v různých zařízeních poměrně dost. Pro zajímavost, i na této Drogové poradně, kam jste právě napsal, jich je hned několik, včetně mě, takže pište, jsme tu pro Vás.
S pozdravem, MK