lékařská vstupní prohlídka
Jan
Dobrý den,
Nastupuji do nového zaměstnání, a v úterý mám jít na lékařskou vstupní prohlídku, kde mám také přinést svoji moč. Jenomže o víkendu před tou prohlídkou jedeme na dvoudenní festival. Chtěl bych se zeptat zda-li není velký problém když na si dáme na festivalu extazi. Zda bude v úterý moje moč v pořádku.
Předem děkuji za odpoveď
Jan

Odpověděl: Markéta Kordová
Jane, dobrý den.
Netuším, do jakého zaměstnání nastupujete a zda test na přítomnost návykových látek je součástí vstupního vyšetření (například u policie, hasičů apod. ano).
Jinak extáze je detekovatelná v těchto přibližných časech:
moč - max 14 dní (při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne)
krev - 1 až 3 dny
Je to, ale hodně individuální, u každého to může být trochu jinak.
Pokud se rozhodnete extázi užít, mrkněte se sem: http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html - především poslední odstavec Rady a doporučení lékaře.
Mějte se hezky a buďte opatrný, MK