Perník
Parňák23
Dobrý den, měl jsem už nelikrát dávkou pervitinu
Šnupal jsem ho a i kouřil.
slyšel jsem že pervitin má vliv na růst penisu
Tudiš moje otázka zní je to pravda?
Další otázka
2noci jsem nespal
3den jsem neměl žádné dojezdi
Jen menší migrénu ale tu spravil ibalgin😌
Tudíš jsem měl po stavách
Ale asi 6hod po stavech jsem si zahulil osobní brko
A měl jsem pocit že se my stavy vrátili
Je to možný?
Vím že menší stavy se dají vyvolat na dojezdech myšlenkama...
Děkuju za odpověď🙏🖤

Odpověděl: Amrit Sen
Parňáku, zdravím Vás,
díky za důvěru. Užívání pervitinu zcela jistě vliv na růst penisu nemá.
Každý člověk je jedinečný originál a drogy na něj mohou působit a účinkovat různě, stejně jako se dopady jejich užívání mohou u jednotlivců lišit.
Zatímco jeden se může v erotické oblasti na čas proměnit v "tělocvikáře s nevídanou výdrží", druhý může být v tomto ohledu zcela "nepoužitelný" s tím, že téměř nemá co "odhalovat"...
Co je však jisté, že sex na drogách obrušuje city a dusí lásku, schopnost milovat, sdílet, prohlubovat, kultivovat citový vztah a partnerský život.
Z toho, co píšete, vyplývá, že pro Vás drogy nejsou to pravé. Pokud si to nepřipustíte a nevyvodíte důsledky, nemáte se skutečně na co těšit. Psychické, tělesné problémy, závislost, sociální propad, budete mít spíš dříve, než později, na tapetě, ať už je budete řešit, či nikoli.
Na tom, že se Vám nepříjemné stavy po užití THC vrátily, není nic divného. Kombinování drog je vždy velmi rizikovou záležitostí, tím spíš pro ty, kteří mají z nejrůznějších důvodů předpoklady k psychickým poruchám.
Doporučuji Vám vzít zmíněnou zkušenost, jako memento. Podceníte li jej, čekejte závažnější potíže.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Stačí takto? Kdybyste se ještě potřeboval doptat, nebo měl potíže, napište, jsme tu pro Vás.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.