MDMA Suplementy
Sin
Dobrý den,
za 2 týdny plánuju navštívit festival, na kterém si budu dávat 4 dny MDMA. Dva týdny na to je další, kde to hodlám opakovat.
Chtěl bych se proto zeptat, zda existují nějaké doplňky, které bych si mohl zakoupit, například v lékárně, abych omezil vedlejším účinkům?
Vím o magnesiu, které pomáhá se skřípáním zubů. Dále o 5-HTP, které zvyšuje dávku serotoninu, to ovšem nevím jak dávkovat. Četl jsem, že po akci. V mém připadě jsem pochopil, že by šlo o užití až po festivalu.
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
samozřejmě můžete nakoupit nějaké multivitaminy, se kterými je vždy dobré doplnit minerály a vitamíny.
Ano, magnézium pomůže se spazmy nejen čelistí, ale obecně všech svalů. Samozřejmě po dobu účinku a intoxikace MDMA je nutno dodržovat pitný režim, odpočinek, pravidelně jíst atd., abyste snížil negativní vlivy užití MDMA na organizmus.
Pokud jde o 5-hydroxytryptofan, ten je možno použít, ale přesně jak píšete, až po užití MDMA, tedy až po té, co odezní účinek MDMA a eliminuje se z těla. Tedy zhruba dva dny po poslední dávce MDMA.
Dávkování 5-HTP je obvykle do 100mg denně.
Stačí to takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec