varna
Daniela
Z bytu pod námi vychází smrad, který bych přirovnala k tomu, když čistím odpady louhem. Začalo to asi před týdnem_ první den jsme si říkali, že je to asi ve vzduchu, druhý den to nabralo na intenzitě a třetí den jsme se zetali pána pod námi co v bytě vyvádí. Když otevřel dveře, na chodbu se vyvalil chemický zápach a tvrdil nám, že nic nedělá, jenom větrá. Pak to ustalo, ale 2 dny zase po kouskách zápach vypouští. V těchto horkých dnech, když si člověk může ulevit od horka pouze večer a do bytu se mu valí chemie, je to velmi nepříjemné. Nevím, jak postupovat, koho kontaktovat a hlavně poradit, jestli zbytečně neplaším_ ale fakt se mi tohle dýchat nechce. Děkuji za každou radu.

Odpověděl: Amrit Sen
Danielo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Podle toho, co píšete, soused drogy, s největší pravděpodobností pervitin, v bytě vyrábí...
Krom nepříjemného zápachu, tedy bezprostředně ohrožuje nejen Váš komfort, pohodu a pohodlí, na které máte bezesporu nárok, ale zdraví a životy všech obyvatel domu, výbuchem počínaje, požárem konče.
Doporučuji Vám tedy kontaktovat majitele domu, nebo správce nemovitosti a policii ČR a na obě místa kritické dění v domě bez otálení nahlásit.
Budeme rádi, když dáte vědět, jak se situace vyvíjí a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Jednejte, držím palce!
Amrit Sen.