Kokain
Vendula
Dobrý den, chtěla bych se zeptat.. Poprvé v životě jsem užila kokain. Vážím 55kg. Nebyla to ani jak bych to nazvala čára, necítila jsem se pod vlivem normálně jsem usnula, jedla, pila.. Po dvou dnech a 6 hodinách mě zastavila policie ČR, která mi udělala testy z potu, které vyšlo samozřejmě pozitivní. Okamžitě mě brali na krev. Chci se zeptat jestli je možné, že to po té době budu mít v krvi a jak dlouho to může být v potu? Děkuji mockrát

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Vendulo,
musím říct, že mě překvapuje, jestli vám po 2 dnech a 6 hodinách od poslední dávky kokainu vyšly testy reaktivně. Jste si skutečně jistá, že vyšly reaktivně právě na kokain, a né na některou z dalších drog, které test sleduje? Jste si jistá tím, co jste užila a neužil třeba i po kokainu a šlo skutečně o kokain?
Jestli je to tak, jak píšete, pak by to nejspíš znamenalo, že test zachytit nějaké metabolity, případně byl chybný. A to by také měly potvrdit testy laboratorní.
Zde vám posílám odkaz na informační leták k testu, kde můžete vidět, které další látky test z potu DrugWipe testuje. Zde najdete bližší informace k testům ... pokud se nepletu, jde primárně o testy laboratorní. Ale nutno říct, že výsledky testů jsou vždy závislé na řadě proměnných - né tedy jen na tom, jaký test byl použit, ale i na tom, o jakou drogu jde, jaké množství drogy jste užila, jaké množstí účinné látky v ní bylo, jak často užíváte, ale i na tom, v jakém stavu jsou orgány, které látku metabolizují.
A v neposlední řadě zde najdete informace o testech při silničních kontrolách.
Budu ráda, když mi napíšete, jestli byla odpověď v něčem užitečná. A hlavně držím palce, aby vše dobře dopadlo. V uvedeném článku jinak najdete i kontakt na Právní poradnu A.N.O., kterou můžete kontaktovat v případě potíží.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.