Náhlá euforie
Jirka
Dobrý den
Jednoho dne jsem si dopřával (jako skoro každý pracovní den) odpoledního šlofíka.
Po šlofíku, který zvláštně trval pouze asi 5 minut, jsem se probudil s pocitem euforie a sexuální tužby ... Takže po "vyplnění mé touhy" euforie neupadla, naopak zůstala skoro celý den. Byl to opravdu nádherný pocit. Od té doby se snažím přijít na to čím to bylo , nevíte? (Párkrát v minulosti jsem měl extazi, euforie co jsem měl tento den byla srovnatelná možná i větší).

Odpověděl: Amrit Sen
Jirko, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Není mi jasné, proč píšete na naši poradnu, ale budiž, okrajově zmiňujete zkušenosti s drogami, ale ty má dnes, když to zjednoduším, každý druhý. Píšete, že jste měl v minulosti párkrát MDMA (Extázi) a jestli dobře chápu, nedávnou zkušenost srovnáváte s pocity po jejím užití. Tady bych z mého pohledu přímou souvislost nehledal.
Posláním naší poradny a pracovní náplní odpovídajících, je především pomoc lidem v úzkých, kteří trpí v jakékoli souvislosti s návykovými látkami a jejich užíváním, poradenství jejich blízkým i nejširší veřejnosti, snižování rizik, konfliktů a stigmatizace uživatelů drog a podpora závislým v jejich směřování k léčbě.
Ptáte se, proč se Vám dělo, co se dělo a proč jste tak dlouho a tak intenzivně cítil, co jste cítil.
Zklamu Vás, nemám nejmenšího tušení a pochybuji, že někdo jiný ano...
Váš dotaz zní snad, pokud nejde o špatný žert, spokojeně a šťastně.
Buďte tedy za to rád, i kdyby tomu bylo třeba jen pro jednou. Ne každému se tak zadaří.
Přeji Vám vše dobré, hezký víkend,
Amrit Sen.