Marihuana, TK a kava?
Experimentator - dotaz 2
Zdravím, reaguji ještě na předchozí dotaz a Vaši odpověď.
Popisována příhoda v minulém příspěvku byla pravda v kombinaci s pivem, nicméně dřív se mi to stalo i po čisté marihuaně bez ničeho dalšího. Nicméně alkohol k tomu již pít nebudu.
Můj dotaz ale zní jinak. Je vhodné zkombinovat marihuanu s kávou? Ve smyslu, že kdyby mě přepadl znovu ten stav, zkusit vypít kávu jestli by mi nevedla tlak a nespravio se to rychleji...
Precijen, když jsem venku, být 40 min "bezmocna", neschopná odejít z toho místa, kdyby to bylo potřeba... Není fajn. Tak esi by to vyřešila káva v termosce, nebo tak neco. Sice sebou obvykle mám kamaráda, který je s těmi stavy obeznámen, nicméně když nemůžu vstát a jít, tak mi stejně nepomůže, kdybychom museli zmizet.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Experimentore,
popravdě vám nedokážu zodpovědně takový postup odsouhlasit. Jde o to, že takhle na dálku nelze vyhodnotit, co je ve vašem případě příčinou stavu, který jste u sebe popisovala. Rozhodně mi přijde rozumné nekombinovat marihuanu s ničím, tedy ani s pivem. Jak by v okamžiku, kdy máte pocit, že na vás jdou mdloby, zafungovala káva, nedokážu odhadnout. Ale je dobře, že kamarád ví, že tyto stavy míváte. Co ale můžete rozhodně udělat, je prostě si nesedat, zůstat stát, pohybovat se, chodit. Tím by bylo možné v první chvíli začít. Pak by mohlo pomoci doplnění tekutin, možná i nějaké doplnění energie (snack?). Pokud se rozhodnete experimentovat s kávou, pak opatrně, po doušcích. Ale jak jsem psala i v minulé odpovědi ... podle všeho vám marihuana zrovna dobře nedělá. Nestálo by tedy za úvahu hledat jiné cesty, jak nasytit to, co u marihuany hledáte?
Snad tedy alespoň takto. Dávejte na sebe pozor, s kombinováním čehokoli vždy opatrně, zdraví máte jen jedno.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.