Drogy a vlasy
Mateo
Dobrý den, mám dotaz. Rekreačně užívám kokain ( jen opravdu sociálně a zřídka). A vždy cca měsíc od užití mám vlasy bez energie, jsou suché a bez života, zkusil jsem i vitamíny. Nevíte čím jejich stav zlepšit a co je potřeba po užití kokainu doplnit ?
Moc díky M.

Odpověděl: Amrit Sen
Mateo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení, ale nedokážu posoudit, jestli stav Vašich vlasů s užíváním kokainu souvisí, či ne.
Také netuším, co znamená "jen opravdu sociálně a zřídka"
Vzhledem k tomu, že popisujete zhoršení stavu vlasů vždy po měsíci od posledního užití, předpokládám, že kokain neužíváte často, pak by se spíš přikláněl k možnosti, že jsou Vaše potíže způsobeny něčím jiným.
Doporučuji Vám tedy vyhledat lékaře, s ním potíže konzultovat a případně se nechat vyšetřit.
Vyloučit nelze, odpusťte, čistě teoreticky, ani to, že jste si užíváním kokainu, byť občasným, přivodil psychickou poruchu, která se může, ať už skutečně, či ne, projevovat takto.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, krásné Velikonoce,
Amrit Sen.